REKLAMAČNÍ LIST
Prodávající: Komediograf s.r.o., Skořepka 213/12, 602 00 Brno
Zastupuje: Monika Tanečková, Za drahou 4275, 796 01 Prostějov
- Reklamující
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
Email:
- Reklamované zboží:
Objednávka č.:
Datum prodeje:
Název / Popis vráceného zboží
Popis závady:
Preferovaný způsob vyřízení v případě neopravitelné závady:
Výměna Vrácení peněz Číslo účtu:
Datum a podpis reklamujícího:
- Vyjádření k reklamaci:
Obsah balení kompletní: ano ne
Datum a podpis zodpovědného zástupce MONIKA TANEČKOVÁ
POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
Reklamace poštou
1. Výrobek můžete poslat přímo k nám na adresu: MONIKA TANEČKOVÁ, Za drahou 4275, 79601 Prostějov
2. Vyplňte „Reklamační list“. Údaje potřebné k vyplnění najdete na dokladu o prodeji nebo v potvrzení objednávky ve vaší e-mailové schránce.
3. Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Přibalte reklamační list, kde bude popsána vada výrobku, a přiložte kopii dokladu o koupi výrobku.